با نحوه ایجاد حساب کاربری Spotify برای کودکان آشنا شوید
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

در عصر تکنولوژی، ایمن نگه داشتن کودکان در اینترنت یکی از دشوارترین کارهایی است که والدین در قرن بیست و یکم با آن روبرو هستند و مطالب زیادی وجود دارد که فرزندان شما نباید بخوانند، گوش دهند یا ببینند و این منجر به ایجاد یک حساب کاربری Spotify برای کودکان شده است که مورد توجه بسیاری از والدین قرار می گیرد زیرا با Spotify Kids دیگر لازم نیست نگران موسیقی هایی باشید که ممکن است فرزندتان به اشتباه گوش کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از گوش دادن به موسیقی و پادکست هستید که به فعالیت های روزمره شما تبدیل شده است، پس قطعا فرزندتان همین مسیر را انتخاب کرده است و اکنون زمان ایجاد حساب کاربری در Spotify Kids است که می تواند به شما کمک کند با کودکتان بهتر بازی کنید. به فضای مجازی بسپارید.

معرفی Spotify برای کودکان

Spotify Kids یک سرویس مستقل نیست، اما شما می توانید با خرید اشتراک خانواده Spotify به قیمت 14.99 دلار در ماه، به راحتی عادات گوش دادن فرزندان خود را کنترل کنید و تعیین کنید که کدام آهنگ و موسیقی برای سن آنها مناسب است.

این سرویس دارای هزاران آهنگ است که توسط کارشناسان Spotify برای کودکان انتخاب شده است و دسته بندی های مختلفی در دسترس است که لیست های پخش را با توجه به سن کودک شما ارائه می دهد، مانند: زیر 6، 6-12 و غیره.

ویژگی ها و عملکردهای Spotify Kids

  • شامل هزاران آهنگ مناسب برای کودکان است.

  • دارای دسته بندی های متنوع و جذاب با توجه به نیاز کودک است.

  • امکان مدیریت اکانت اسپاتیفای فرزندتان.

  • امکان قفل کردن اپلیکیشن Spotify Kids

  • پشتیبانی از دستگاه های اندروید و iOS

نحوه ایجاد یک حساب کاربری در Spotify Kids

هنگامی که در Spotify برای کودکان حساب ایجاد می کنید، ابتدا باید در Spotify مشترک شوید و فرزند خود را به عنوان عضو خانواده در حساب اصلی خود فهرست کنید. پس اگر جزو مشترکین سرویس اسپاتیفای هستید، اقدام به ایجاد اکانت در اسپاتیفای برای فرزندان خود کنید و اگر هنوز از نسخه پرمیوم استفاده نکرده اید، همین حالا در فروشگاه سیب کد اقدام کنید.

گام یک: در مرحله اول باید اپلیکیشن Spotify Kids را بر روی دستگاه اندروید یا iOS خود دانلود و نصب کنید.

مرحله دوم: اولین باری که برنامه را راه اندازی می کنید، باید یک حساب کاربری ثبت کنید و راه ایجاد حساب کاربری با Spotify Kids به شرح زیر است: گزینه "ورود" را فشار دهید و ابتدا وارد حساب اصلی خود شوید، Who is a Spotify Family.

توجه: از آنجایی که فقط مدیر حساب می‌تواند وارد شود، ایجاد حساب Spotify Kids یکی از امتیازات شما محسوب می‌شود و در این مرحله، اگر Spotify Premium ندارید، از شما خواسته می‌شود که آن را ارتقا دهید.

سطح سوم: پس از ثبت نام، از شما سوال می شود که آیا شما والدین قانونی فرزندتان هستید یا خیر. برای تایید باید کادر خالی را انتخاب کنید و سپس برای ادامه روی «ادامه» کلیک کنید.

مرحله چهارم. Spotify Kids برای محدود کردن دسترسی به بخش کنترل والدین این برنامه به یک کد پین 4 رقمی نیاز دارد، کد مورد نظر خود را در اینجا وارد کنید و "OK" را انتخاب کنید تا به ایجاد حساب برای کودکان در Spotify ادامه دهید و کد را یک بار تأیید کنید.

مرحله پنجم: در این قسمت از نحوه ایجاد حساب کاربری در Spotify Kids، باید نام فرزند خود را در کادر مورد نیاز تایپ کنید و می توانید تولد فرزند خود را اضافه کنید و روی «ادامه» کلیک کنید.

گام ششم: همانطور که قبلا ذکر شد، Spotify بسته به سن کودک شما و اینکه آیا آنها بین سنین 5 تا 12 سال هستند، دو نوع محتوای مناسب برای کودکان ارائه می دهد. شما باید گزینه "Audio Files for Kids" را انتخاب کنید، "Audio for Kids" را انتخاب کنید و روی "Continue" کلیک کنید تا به ایجاد حساب Spotify برای کودکان خود ادامه دهید تا فرزندتان 6 ساله شود.

گام هفتم: در آخرین مرحله ایجاد حساب کاربری Spotify Kids، می توانید یک آواتار متحرک برای پروفایل فرزند خود انتخاب کنید و سپس روی دکمه تایید کلیک کنید تا فرآیند ایجاد حساب Spotify Kids تکمیل شود.

مکانی امن برای فرزندان شما در Spotify

با سرویس Spotify Kids، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فرزندتان هرگز به محتوای بزرگسالان دسترسی نخواهد داشت و چیزهایی را که نباید ببیند، بشنود یا بخواند، یاد بگیرد، و ایجاد یک حساب کاربری در Spotify برای کودکان می‌تواند برای شما آرامش خاطر باشد. امید است با مطالعه این مقاله در سیب کد و ایجاد اکانت در Spotify Kids بتوانید محیطی امن و شاد را برای فرزندان خود فراهم کنید.

فروشگاه اکانتی شاپ http://accountishop.ir/ در طی سالیان گذشته مفتخر است که بهترین خدمات در حوزه خرید اکانت اسپاتیفای را برای کاربران و مشتریان خود فراهم نموده است . با کلیک بر روی لینک میتوانید از این وب سایت مشاهده نمایید.

سوالات متداول در مورد نحوه ایجاد حساب کاربری در Spotify Kids

Spotify برای کودکان چیست؟

برنامه Spotify Kids فقط یک سرویس مجزا نیست، شما با خرید عضویت خانواده Spotify مکانی بسیار امن برای فرزندان خود خواهید داشت.

برای ایجاد یک حساب کاربری در Spotify برای کودکان چه چیزی لازم است؟
در مرحله اول باید اشتراک خانوادگی Spotify را خریداری کرده و سپس اپلیکیشن Spotify Kids را برای دستگاه اندروید یا iOS خود دانلود و نصب کنید.

آیا محتوای Spotify Kids برای همه سنین مناسب است؟

خیر؛ یکی از ویژگی های اسپاتیفای در این زمینه این است که با توجه به سن کودک دسته بندی های مختلفی ایجاد می کنند و کودکان 1 تا 6 ساله محتوای جداگانه دریافت می کنند و کودکان 6 تا 12 سال به بالا نیز محتوای جداگانه دارند.

 





:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: